نخستین جلسه ی هیئت مدیره ی گروه تئاتر اندیشه شوش در سال 94 برگزار شد
 
گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش
تشریح عملکرد گروه

 نخستین جلسه ی هیئت مدیره ی گروه تئاتر اندیشه شوش در سال 94 برگزار شد


مهدی کرم الهی ـ خبرنگار شوش نیوز

نخستین جلسه ی هیئت مدیره ی گروه تئاتر اندیشه ی انجمن هنرهای نمایشی وابسته به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش روز یک شنبه 16 فروردین 94 در سالن فجر این شهرستان برگزار شد .
در این جلسه ابتدا عباس کرم الهی مدیر و سرپرست گروه تئاتر اندیشه ضمن عرض تبریک فرا رسیدن سال جدید پیرامون سال دولت ، ملت ؛ همدلی و همزبانی گفت : از همین ابتدا سعی ما بر آن است که به فرموده ی مقام معظم رخبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مدظله العالی » که نام « دولت ، ملت ؛ همدلی و همزبانی » را برای امسال برگزیده است بین اعضای هیئت مدیره ، سرپرستان ، نمایشنامه نویسان ، کارگردانان ، بازیگران و عوامل فنی گروه صمیمیت ريال همدلی و همزبانی را به وجود آوریم و یکی برای همه و همه برای یکی باشیم .
وی در ادامه به برنامه های سال 1394 گروه پرداخت و گفت : امسال بر خلاف سال های گذشته در نظر داریم که تولید نمایش را از تک بعدی خارج نموده و با توجه به حضور مهدی شوهانی ، مصطفی عمله ، قاسم لطیف ، فاطمه مولایی ، کاظم شوهانی ، داریوش پارسا ، رضا ذاکری ، فرشته پورصفر و من در هیئت مدیره ، چند نمایش با تعداد بازیگر کم و با موضوع های مختلف تولید نماییم و در واقع سال پر باری را در پیش رو داشته باشیم .
مدیر و سرپرست گروه نمایش اندیشه سپس به موضوع نمایش هایی که قرار است تولید شوند اشاره کرد و در این راستا اظهار داشت : با توجه به قول مساعدی که پایگاه بسیج هنرمندان و فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج به ما داده است در نظر دارم شخصاً یک کار دفاع مقدسی را به مناسبت هفته ی دفاع مقدس اجرا نمایم ، ضمن اینکه قاسم لطیف هم در نظر دارد در این گروه یک نمایش دفاع مقدسی دیگر انتخاب و از بین اعضای گروه بازیگرانش را برگزیند .
وی افزود : فاطمه مولایی نیز اعلام نموده که درصورتی که نمایشی با بازیگر کم و موضوع قابل توجه به دست آورد در این گروه به اجرای عمومی نمایش بپردازد .
عباس کرم الهی در پایان سخنان خود توجه خاص به تولید نمایش بومی محلی و طنز را نیز از دیگر برنامه های گروه نمایش اندیشه دانست .
مطفی عمله که تا پایان سال 1394 یکی از اعضای اصلی هیئت مدیره ی گروه بود ، در این جلسه خود را یک عضو گروه معرفی کرد و از پذیرفتن مسئولیت در هیئت مدیره ی گروه کناره گیری کرد و عنوان نمود : دوست داردم در سال 1394 کلاً آزاد باشم و با تمام گروه ها همکاری کنم و خود را اسیر یک گروه خاص نکنم ، اما با این وجود هر وقت به من حتی به عنوان بازیگر نیاز باشد در صورتی که کار را مناسب ببینم و بازیگران مطرحی در کاری که برای بازی در آن دعوت شده ام همکاری خواهم کرد .
سرانجام پس از بحث و بررسی و تبادل نظر تصمیمات ذیل اتخاذ گردید :
ـ مقرر گردید که از ابتدای سال 1394 ، انتخاب متن ، بازیگر و عوامل فنی با نظر اکثریت اعضای هیئت مدیره امکان پذیر باشد .
ـ مقرر گردید که پس از انتخاب متن با نظر اکثریت اعضای هیئت مدیره کارگردان و سرپرست نمایشی که قرار است تمرینات آن آغاز شود ، انتخاب شوند .
ـ مقرر گردید که هیئت مدیره ی گروه برای هرگونه فعالیت نمایشی ، گروه اندیشه را در اولویت اول قرار دهند و چنانچه گروه در ماه یا فصلی فعالیتی نباشد فرد یا افراد با مطرح کردن در جلسات هیئت مدیره و گرفتن موافقت اکثریت اعضاء با سایر گروه ها در صورتی که در بروشور خود نامی از گروه تئاتر اندیشه بیاورد بلامانع باشد .
ـ مقرر گردید که با کناره گیری مصطفی عمله به صلاحدید مدیر گروه از بین اعضای فعال فردی شناسایی و در جلسه ی بعد به ترکیب هیئت مدیره ی افزوده شود .
شایان ذکر است در این جلسه عباس کرم الهی ـ داریوش پارسا ـ رضا ذاکری ـ مصطفی عمله و فرشته پورصفر حضور داشتند و کاظم شوهانی ، مهدی شوهانی ، قاسم لطیف و فاطمه مولایی به خاطر داشتن عذرموجه در جلسه غایب بودند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 16 فروردين 1394برچسب:, :: 20:26 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه